Polski design ma swoich zwolenników na całym świecie. Za sprawą biżuterii Mishu Design również w Emiratach Arabskich.

Polska marka Mishu Design może się poszczycić sukcesem na listopadowych targach ekskluzywnej biżuterii Dubaj International Jewellery Week w Dubaju, gdzie firma wystawiała się po raz pierwszy. Z myślą o tamtejszych odbiorcach powstała zupełnie nowa kolekcja z najwyższych prób złota i zdobiona szlachetnymi kamieniami. Odmienna od arabskiej stylistyka: europejski minimalizm, bardziej skondensowana forma i charakterystyczny styl projektanta Marcina Tymińskiego przypadły odwiedzającym do gustu. „Udało nam się na miejscu sprzedać znaczną część prezentowanej biżuterii– powiedział w rozmowie z portalem amber.com.pl Marcin Tymiński. Traktuje to jako spory sukces, zważywszy także na fakt, że impreza – w przeciwieństwie do tych europejskich, w których firma bierze udział – jest czysto konsumencka.

Mishu Design istnieje od 2010 r. Proponowane przez markę wzornictwo biżuterii szybko znalazło uznanie wśród miłośników biżuterii w Anglii, Hiszpanii, Francji, Holandii, Belgii, Niemczech, Austrii i Chinach (Hongkong). Jeszcze w tym samym roku marka otrzymała nagrody Editor's Choice podczas targów International Jewellery London oraz „Sheriff de Mode” podczas targów Bijorhca w Paryżu. Główny projektant marki Marcin Tymiński jest wielokrotnie nagradzanym w prestiżowych krajowych i międzynarodowych konkursach designerem oraz prezesem Stowarzyszenia Twórców Form Złotniczych.

Polecamy także:
„Bursztyn bałtycki” i targi Amberif w Dubaju