W ciągu tego miesiąca Ambermoda Mariusza Gliwińskiego aż dwukrotnie reprezentowała polską markę w Europie – tym razem w Belgii i Hiszpanii.
13 września baza NATO pod Brukselą obchodziła 10-lecie. Na tę okazję państwa zrzeszone w NATO przygotowały prezentacje swoich najbardziej charakterystycznych produktów. W pilnie strzeżonym budynku, nazywanym potocznie SHAPE, przy zapachu hiszpańskiej paelli i dźwięku jazzowej orkiestry NATO, można było zapoznać się także z prezentacją Regionu Pomorskiego – wystawą firmy Ambermoda Mariusza Gliwinskiego.
"Już po raz kolejny, Marszałek Jan Kozłowski uznał, że produkty Ambermody zasługują na zaszczyt reprezentowania Polski podczas ważnej europejskiej uroczystości. Staramy się zmieniać wizerunek Polski w Europie – na równi ze Szwecją i Włochami, stawiamy na promocję naszego designu i sztuki." – mówi Mariusz Gliwiński, właściciel firmy Ambermoda. Ekspozycję zwiedziło kilkaset osób – byli wśród nich nie tylko dygnitarze NATO, ale także pracownicy europejskich organizacji oraz przedstawiciele ambasad.
Prosto z Brukseli ekipa Ambermody poleciała do Madrytu, gdzie wspólnie z Natashą Pavluchenko zaprezentowała na pokazie mody swoją kolekcję "The evening glitter". Pokaz był inauguracją wystawy "Designed in Poland", która jest włączona do cyklu wydarzeń promujących naszą kulturę w ramach uczestnictwa Polski w Saragossa Expo. "Designed in Poland" to program prowadzony przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych, na stałe już wpisany do kulturalnego kalendarza Europy.
Ekspozycja w siedzibie Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Madrycie potrwa do 25 września.
Materiał prasowy