Do grona dotychczasowych klientów firmy dołączają także nowi, z którymi współpraca zapowiada się długofalowo. Co ciekawe, kilkoro z nich pojawiło się w hali wystawienniczej już w przeddzień imprezy. Świadczy to o tym, że zainteresowanie biżuterią z bursztynem jest cały czas wysokie i, pomimo zmiennych nastrojów, jest na nią zapotrzebowanie.

Zaobserwowaliśmy, że w rankingach kupców zagranicznych naszej firmy obok kupców z Niemiec, Wielkiej Brytanii czy Skandynawii, zaczynają przodować kupcy z Chin. Wydaje się, że Chińczycy powoli zaczynają postrzegać bursztyn tak, jak byśmy sobie życzyli, czyli, innymi słowy, doceniać wzornictwo.

W tym roku zauważyliśmy także pewne ożywienie na rynku czeskim, a także wśród naszych rodzimych kupców. Spostrzegliśmy, że coraz więcej sklepów chce eksponować taką biżuterię z bursztynem na swoich witrynach, chcąc w ten sposób ożywić prezentowaną ofertę i zainteresować klienta poszukującego czegoś, co odpowiada  aktualnym trendom w biżuterii. Także my, wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, zaprezentowaliśmy więcej wzorów z linii delikatnej i bardziej kobiecej biżuterii.

Wojciech Kalandyk jest właścicielem firmy Art7