Jak na dojrzałą 40-latkę przystało inhorgenta wie, czego chce i w jakim kierunku zmierza. Na jubileuszowej 40. edycji, która odbędzie się pod hasłem „Jewelry, Timepieces, Lifestyle“, organizatorzy stawiają przede wszystkim na trendy mody w sektorze zegarków i biżuterii.

Obecnie o sukcesie targów decyduje obecność wiodących marek i oferty zgodnej z aktualnymi trendami mody – to bowiem ma decydujący wpływ na handlowy sukces. Trendów z całą pewnocią nie zabraknie w Monachium również i w tym roku. W dniach 22-25 lutego ponad 1200 wystawców z ponad 40 krajów w siedmiu halach zaprezentuje międzynarodowej publiczności nowości w sektorach: zegarki, biżuteria, kamienie szlachetne, perły, technologia i lifestyle. Targi Inhorgenta, jeszcze kilka lat temu postrzegane jako niemieckie, zbudowały i umocniły swoją pozycję imprezy międzynarodowej. Z perspektywy polskich producentów i projektantów biżuterii to zdecydowanie najważniejsza zagraniczna impreza branżowa – w tym roku swoją ofertę będzie prezentowało 40 wystawców z naszego kraju.

Jubileuszowa edycja stała się dla organizatora – Messe München – okazją do wprowadzenia istotnych zmian mających na celu dalsze umacnianie wizerunku targów jako „lustra rynku” – Inhorgenta ma stanowić jego odzwierciedlenie, a firmom stwarzać optymalne warunki prezentacji i kontaktów biznesowych. Prezentacja ta odbywa się przede wszystkim z uwzględnieniem aktualnych trendów i w sposób przemawiający do emocji. Dość spektakularnie w tym zakresie zapowiada się poszerzenie oferty prezentowanej w hali B3 pod hasłem „Trend & Vision”. Swoją obecność na tej nowo zaaranżowanej platformie potwierdziły zarówno renomowane marki, jak i zorientowane na modę młode brandy.

Na fali „emocjonalizacji” hal planowane są zmiany także w designerskiej C2 – Contemporary Design, które zaowocują nowym wystrojem oraz klarownym podziałem powierzchni wystawienniczej. Obejmą one także zlokalizowane tutaj Forum Innovation (Innowacje), Forum Silberschmiede (Złotnicy) oraz Brand New – New Brand, które zyskają na przestrzeni i znaczeniu. Nowością w C2 będzie także sektor Premium-Design, gdzie będą prezentowane kolekcje designerów stosujących wartościowe materiały i oferujących produkty premium. Wszystkie te zmiany mają na celu usprawnienie komunikacji biznesowej na linii wystawcy-odwiedzający, ale także umocnienie targów jako wiodącej platformy prezentacji w średnim i wyższym segmencie cenowym.

Aby wyjść naprzeciw szybkiemu rozwojowi sektora lifestyle, Inhorgenta Munich chce jeszcze lepiej zintegrować zegarki i biżuterię oraz akcesoria z tego sektora. Rocznie w Monachium na targach ponad 60 licencjobiorców znanych marek modowych prezentuje swoje nowe kolekcje. Liczba ta z pewnością będzie rosła, zwłaszcza że na rynku pojawia się także wiele nowych firm, które same pozycjonują się jako marki modowe. Jak deklaruje organizator, jest prawdopodobne, że w przyszłości powstanie specjalne forum dla prezentacji tych marek. Tym bardziej, że celem targów jest pokazywanie emocji zawartych w biżuterii, zegarkach i lifestyle’u we wszystkich możliwych aspektach.

Inhorgenta Munich
22-25 lutego 2013
Monachium
www.inhorgenta.com
Przedstawicielstwo w Polsce:
Pro Business Consulting