Polskie firmy i projektanci biżuterii poszukujący możliwości zaistnienia na rynku niemieckim z sukcesem wykorzystują niemieckojęzyczny magazyn Goldschmiede Zeitung (GZ) do promocji swojej oferty oraz poszukiwania zagranicznych kontrahentów. W styczniowym i lutowym numerze miesięcznika, które zostały przygotowane z myślą o targach inhorgenta europe w Monachium, znajdziemy m.in. Marcina Zaremskiego, Jacka Ostrowskiego oraz Art7, ABC Gold i Deco Echo. Firmy te to wystawcy tej imprezy, oferujący przede wszystkim biżuterię srebrną i złotą zdobioną bursztynem bałtyckim.

Goldschmiede Zeitung jest fachowym miesięcznikiem dla branży jubilersko-zegarmistrzowskiej adresowanym przede wszystkim do przedstawicieli handlu, produkcji i pracowni złotniczych. Poruszana tematyka obejmuje zegarki, biżuterię, kamienie szlachetne i jubilerskie. Nacisk kładziony jest na zagadnienia marketingowe w branży jubilerskiej i zegarmistrzowskiej oraz prezentację oferty produktowej, jak również zagadnienia techniczne.
Każdego miesiąca magazyn przekazuje aktualne informacje do ponad 52.000 czytelników przede wszystkim w Niemczech, choć prenumerowany jest także w wielu innych krajach świata. Profesjonalne i bogate w informacje artykuły branżowe, serie tematyczne, a zwłaszcza prezentacje najnowszej oferty wielu firm i projektantów czynią zeń pożądane narzędzie pracy dla przedstawicieli branży jubilerskiej również w Polsce.

Zdjęcie: okładka styczniowego dodatku GZ Plus prezentującego najnowszą ofertę projektantów oferujących swe wyroby w Hali Designu na targach inhorgenta europe 2008

www.gz-online.com